Från Phnom Penh

    09 DECEMBER 2013
Äntligen har vi kommit fram säkert i Phnom Penh! Dagen började allt annat än bra för mig (Mikaela) då jag vaknade upp med ett igenklibbat och supersvullet öga. Detta på grund av något oidentifierbart och snabbt flygande föremål som oyckligtvis träffade mitt öga kvällen innan när vi åkte tuktuk för att boka dagens bussresa. Vi bokade bussresan med "lyxbussbolaget" Giant Ibis Bus Company och hade en väldigt trevlig men skumpig resa hit. Det kändes säkert och välorganiserat och de höll sitt tidsschema som utlovat.
Som tur är kan vi nu säga när vi kommit fram till Phnom Penh att vi alla mår bättre! Min svullnad har gått ner och benen har blivit väldigt mycket bättre. Rummet är fräscht, vitt och verkar ligga centralt till i Phnom Penh. Imorgon kommer vi förmodligen att må lite dåligt igen då vi ska besöka Thoul Sleng och Choeng Ek.
Kvällen kommer spenderas både på nattmarknaden för att skaffa oss lite mat och genom att boka boenden för resten av vår kambodjavistelse.

Kommentarer
POSTAT AV: Farmor ulla

Kära mika! Nu tror jag att jag kan klaradet här. Erik har haft tålamod. Kram farmor !

Svar: Hej Farmor! Vad kul då kan du kommentera mer :)Stor kram Mika
Amanda, Hanna & Mikaela

10 DECEMBER 2013
POSTAT AV: Tomas

Tjena tjejer! Fan va coolt ni har det. Hoppas verkligen ni får det superbra. Men vad ni än gör, missa inte Sydafrika på er rundresa runt planeten. Alla hälsar.

Svar: Heej! Det hoppas vi med :) Vi funderar just på när vi ska åka hem därifrån, har du något tips på vad man kan göra där? I/nära Kapstaden :) Hoppas allt är bra med er, hälsa tillbaka!
Amanda, Hanna & Mikaela

11 DECEMBER 2013

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0