Hälsning från olycksfågeln!

    15 DECEMBER 2013
Redan efter två veckor har ett av våra "troligast att"-påståenden bekräftats. Jag (Mikaela) är definitivt den som gjort sig mest illa. När vi lämnade Bangkok var mina vader extremt onda av ganska ordentliga värmeutslag. Så fort de blivit bättre så åkte jag på magknip och en så kallad "turistmage" som jag ännu inte är helt av med. Magknipen har i alla fall släppt men i samband med det så bestämde sig en spindel (troligtvis, vi vet inte säkert) för att smaka lite på mina ben. Spindeln lämnade efter sig flera ordentligt svullna bett som nu har piffats till lite extra med hemskt stora och vätskefyllda blåsor (som tur var bara två).
 
Hanna och Amanda verkar ha börjat följa efter i mina fotspår vad det gäller magen men har lyckligtvis inte fått besök av spindeln. Vi håller alla tummar vi har för att det inte ska fortsätta så här!
 

Kommentarer
POSTAT AV: Åke

Vi håller tummarna här också

Svar: Vad bra vi behöver alla tummar vi kan få! Puss
Amanda, Hanna & Mikaela

16 DECEMBER 2013

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0